Povezujemo se.
Razumijemo Vas.
Prilagođavamo se.
Postajemo Vaš pouzdani partner. 

Manji operativni troškovi od bilo kojeg in-house rješenja, fleksibilnost, brže i efikasnije rješavanje zadataka. 

Outsourscing je jedan od najznačajnijih poslovnih trendova današnjice. 

Usluge koje nudimo

  • Produkcija webinara
    putem
    platforme Zoom

  • Zakazivanje sastanaka i vođenje bilješki sa sastanaka

  • Inbox Management (organizacija e-mail sandučića)

  • Izrada
    tablica
    i izvještaja

  • Unos
    podataka (CRM alati)

  • Prikupljanje podataka s interneta

  • Poslovna komunikacija na hrv. i eng. jeziku

  • Izrada poslovnih dopisa, obrada teksta i prijepisi

  • Izrada
    računa
    i ponuda

  • Prikupljanje ponuda i analiza cijena

  • Priprema dokumentacije za računovodstvo

  • Prijevod i lektura teksta

    + Ostali administrativni poslovi prema
    specifičnim potrebama Vašeg poslovanja

    Cjenik usluga

    Usluga se naplaćuje 20 EUR/150,69 HRK po odrađenom satu. 

    Ovaj način naplate je vrlo fleksibilan – uslugu koristite kada i ako ju trebate.
    Račun se ispostavlja za prethodni mjesec, samo za stvarno vrijeme utrošeno na obavljene poslove.
    Koristimo program za praćenje vremena, te Vam ispostavljamo i izvještaj uz račun.
    Ako želite rezervirati određeni broj sati i znati unaprijed koliki će biti trošak naših usluga,
    onda Vam preporučamo pakete.

    Neiskorišteni sati se ne mogu prenijeti u idući mjesec. 

    Svaki dodatan sat iskorišten izvan paketa bit će naplaćen po cijeni od 20 EUR/ 150,69 HRK ili možete kupiti dodatan paket sati.  

    Niste sigurni koji paket odabrati? 

    Trebate manje ili više sati nego što je navedeno u paketima?

    Javite nam se i pronaći ćemo najbolje rješenje za Vaše potrebe.

    Ukoliko niste sigurni koje poslove možemo preuzeti, kontaktirajte nas ili zakažite besplatne konzultacije (30 min).

    Nakon što utvrdimo popis zadataka koje nam želite delegirati, sastavit ćemo ugovor.